na Norveškem. In to že na obali, ki gleda proti Danski. Če Zemlja ne bi bila okrogla, bi jo že lahko videl, saj je le 140 km do tja. Če je med bralci kakšen zagovornik teorije "ploščate Zemlje", sem pripravljen na debato.
Drugi dan zapored sva se vozila po planinskih cestah z mnogimi vzponi in spusti, preštevilnimi jezeri, planotami,...ni da ni! Moram še eno slikco prilimati...

Na blizu 400 km dolgi pot sva krenila s 75% baterije, planiran je bil postanek na Ionity parku s šestimi polnilnicami po približno 200 km. Prvič sem za navigacijo uporabil ABRP in videl, da app prikazuje celo moč ciljne polnilnice, okoli nje pa je bilo 6 zelenih črtic. Ko je ena od teh črtic spremenila barvo v rdečo, sem pogruntal, da prikazuje zasedenost! Juhuhu! Ko sva se bližala cilju, je bilo že pet črtic rdečih in kmalu tudi seveda vseh šest. Bil seim drugi v čakalni vrsti. Eni v avtu imajo malo slabše živce in so po naravi črnogledi.... pssst, več ne smem povedati. Trajalo je približno 5 minut, in sva se lahko priklopila. v 32 minutah sva se napolnila od 37% na 89% in se ob tem nagledala komedije zmešnjav pri nekaterih voznikih. Očitno na Norveškem elektromobilnost prihaja prehitro in e-avto uporabljajo tudi ljudje, ki nimajo osnovnega vedenja o uporabi oziroma polnjenju.

V mercedesu na sliki so bili neki Azijci, ki so poskusili na dveh polnilnicah, pa še ni šlo. Prišel je tip s polestarjem 2 in ker polnilnica ni zalaufala, je 15 minut telefoniral okoli in zasedal polnilno mesto. Tip z ID4 je polnil do 100 %. Ko sva prišla midva je imel 96%, ko sva midva šla pa 99%, Kakšen kaos čaka šele nas, "severne balkance", ko se bo povečalo število EV-jev.
Prevoženih je bilo 389 km, poraba pa 15,4 kWh/100km.
Sedaj avto stoji pred hotelom brez polnilnice s 57% in 245 dosega, jaz pa se nič ne sekiram, ker bo jutri ekstremno nizka poraba glede na prevoženo pot. Okoli 145 km bo avto v trebuhu trajekta, midva pa nekje na palubi.
Bi moral imeti učno uro za vse ostale. 😀